[vc_row][vc_column][vc_column_text]به کمک کرم حکاکی روی شیشه می توان از ظروف آشپزخانه گرفته تا درهای سکوریت و پنجره های ساختمان را حکاکی و تزئین نمود. فقط کافی است برچسبی را که نقش مورد نظرتان را روی آن بریده اید ، بر روی شیشه یا آینه بچسبانید و با کرم حکاکی جاهای خالی را پرکنید، سپس حدود ۵ دقیقه صبر کنید تا نقش دلخواهتان برای همیشه رو آن حک و کنده کاری شود. برای این کار نیاز به تجهیزات و محل خاصی نیست و در هر جایی قابل اجراست.

۱: برای ایجاد طرح ها و نقوش بر روی شیشه، شما در گام نخست نیاز به شابلون یا الگو دارید. بسته به اینکه طرح مورد نظر شما تا چه میزان سخت و پیچیده باشد ساخت آن مشکل تر میشود؛ برای مثال اگر میخواهید یک طرح بسیار ساده و معمولی بدون پیچیدگی را ایجاد نمایید ؛ میتوانید آن را با بیسوری و یا تیغ کاتر بر روی شبرنگ یا برچسب های دیگر ایجاد نمایید و یا برای طرح های پیچیده تر و لوگو و الگو های اینترنتی و یا حتی حکاکی تصویر اشخاص بر روی شیشه ؛ شما به یک وکتور که در کورل ساخته شده باشد نیاز دارید و سپس آن وکتور و خروجی کورل را به خدمات شبرنگ بدهید تا آن طرح را بر روی برچسب های شبرنگ توسط دستگاه کاترپلاتر ایجاد نمایند و سپس به مرحله بعد خواهیم رفت.

نکته: در پکیج حکاکی روی شیشه آی تک کالا تعداد ۲۴ عدد استنسیل زیبا موجود است.

۲: اکنون لیوان یا همان شیشه و سطح کار را کاملا تمیز و خشک کنید ؛ سپس الگو را که همان شبرنگ و برچسب نگاتیو طرح است را بر روی سطح بچسبانید و سپس با ناخن و انگشت و یا اگر سطح کار وسیع است با پارچه بر روی برچسب بکشید تا کاملا بدون حفره و حباب به سطح چسبیده باشد.

نکته: در پکیج حکاکی روی شیشه آی تک کالا یک عدد شیشه برای تست کار موجود است.

۳: اکنون کرم را هم بزنید تا اگر دچار ته نشینی شده است یکدست شود؛ سپس دستکش را دست کنید و با استفاده از قلم مو، چوب بستنی یا … کرم را بر روی سطح کار بریزید. کرم را در قسمتهایی که میخواهید حکاکی شود بریزید و سپس بگذارید مدتی به همان صورت باقی بماند. اگر طرح شما دارای نقطه ها و خطوط بسیار ریز و کوچک است سعی نمایید  روزنه ها را پوشش دهید.

بعد از مدت زمان ۵ دقیقه،کرم را از روی طرحمان جمع کرده و به ظرف مخصوص بر میگردانیم. سپس با آب کاملا شسته و خشک مینماییم (زمان ۵ الی ۱۵ دقیقه ، جهت مات شدن بیشتر نیز ، کاربرد دارد) همه چیز آماده است و طرح مورد نظر شما بر روی شیشه مورد نظر نقش بسته است.

با استفاده از این روش میتوانید بر روی هر گونه شیشه و بطری و لیوان دور ریز و بدرد نخوری طرح های زیبایی ایجاد نمایید و از شیشه های دور ریز بهترین شکل ممکن استفاده تزیینی نمایید همچنین کاربرد بسیار عالی این روش میتواند برای تزیین جداکننده های فضای داخلی منزل که از شیشه هستند باشد موفق باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]