[vc_row][vc_column][vc_column_text]نقاشی با رنگ های شب تاب به هنرمندان کمک می کند تا آثاری خلق کنند که در تمامی طول شبانه روز زیبایی خود را نشان دهند. کریستوفرو اسکورپینیتی هنرمند رومانیایی با رنگ های شب تاب نقاشی های خارق العاده ی کشیده است.

کریستوفرو اسکورپینیتی معتقد است که یک هنر عالی هنری است که در تمامی طول روز و شب قابل مشاهده باشد و بودن یا نبودن نور روی زیبایی آن تاثیری نداشته باشد. او در مورد نقاشی هایش این چنین توضیح می دهد: در تمامی آثار هنری نور یک عنصر تاثیر گذار و بسیار مهم است و می تواند نمای کلی نقاشی را کاملا متحول کند .ما با یک روش بسیار ساده از نور برای جان بخشیدن به نقاشی هایمان استفاده می کنیم و این روش بسیار موثر است .با استفاده از رنگ های شب تاب ما می توانیم نور را وارد اثر هنری خود کنیم .

این تصاویر از نقاشی های کریستوفرو اسکورپینیتی همگی دو رخ و نمای متفاوتی دارند . یک نمای آنها زمانی قابل مشاهده است که نور وجود دارد و نمای دیگر برای هنگامی است که نوری در محیط نیست و رنگ های شب تاب خود را نشان می دهند.

کریستوفرو متخصص نقاشی در سوژه های حیوان و منظره است  چراکه این سوژه ها کاملا مکمل یک دیگر هستند  .برای بعضی از این تصاویر واقعا انتخاب بسیار سخت است که آیا باید از نمای با نور آنها لذت برد و یا اینکه در نمای بدون نور بهتر هستند اما نکته مهم در مورد این عکس ها تاثیرگذاری بسیار زیاد نور در نقاشی ها است.

نقاشی با رنگ های شب تاب با عنوان هنر Crisco شناخته می شود هنری بسیار پر طرفدار و برای بیینده بسیار محصور کننده.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]