مقدمه

امروزه اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که با صرف هزینه‌های بسیار زیاد فرش خود را برای شست‌وشو و از بین بردن لکه‌ها به قالی‌شویی‌های گران‌قیمت بسپارند و خیال خود را راحت کنند. اما آیا این کار تنها و بهترین راه برای شست‌وشو فرش است؟ آیا تمامی قالی‌شویی‌ها این تضمین را دارند که فرش شما در اثر شست‌وشو آسیبی نمی‌بیند و بافت آن همواره سالم می‌ماند؟ عده‌ای از افراد برای رفع این مشکل، یعنی جلوگیری از آسیب دیدن فرش خود، ترجیح می‌دهند آن را به قالی‌شویی‌های معتبر بسپارند، عده‌ای هم تصمیم می‌گیرند که خودشان این کار را انجام دهند. اما درواقع مسئله این است که تا مواد شوینده مناسبی برای شست‌وشوی فرش خود انتخاب نکنید، فرقی نمی‌کند خودتان فرشتان را بشویید یا به قالی‌شویی‌های مختلف بسپارید!

اگر برای شستن فرش از مواد شوینده درستی استفاده نکنید ممکن است آسیب‌های وارد شده بر بافت فرش را حتی از همان اول حس نکنید و کم‌کم به‌مرور زمان شاهد خراب‌شدن بافت فرشتان باشید. برای رفع این مشکل بهتر است برای شست‌وشو فرشتان از مواد شوینده‌ای استفاده نمایید که ارگانیک و طبیعی باشند. این مواد طبیعی نه‌تنها به بافت فرش شما آسیبی وارد نمی‌کنند، بلکه آن را حفظ نموده و مشکلات دیگری نیز برای افراد و محیط‌زیست به‌وجود نخواهند آورد، در ادامه این مقاله قصد داریم تا اندکی بیشتر درمورد این‌گونه مواد شوینده صحبت کنیم.

لکه‌بر فرش بر پایه فناوری نانو

لکه‌بر فرش نانو – سایت آی تک کالا

امروزه محصولات داخلی و خارجی بسیاری تولید شده‌اند که بر پایه فناوری نانو بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. یکی از محصولات مفید در این حوزه لکه‌بر فرش نانو است. لکه‌برهای نانویی از مواد ارگانیک طبیعی بر پایه فناوری نانو ساخته‌ شده‌اند و حاوی فرمولاسیون‌های منحصر به فردی هستند. این مواد در مدت‌زمان کوتاه و با صرف وقت و انرژی کم می‌توانند قوی‌ترین لکه‌های ایجاد شده (مانند لکه‌ی چای، چربی، روغن و..). روی فرش را از بین ببرند.

لکه‌برهای فرش نانو معمولا در مواردی کاربرد دارند که شما قصد شست‌وشو تمامی سطح فرش را نداشته باشید و صرفا برای بعضی از لکه‌های موضعی می‌خواهید عمل شست‌وشو را انجام دهید. در این‌گونه موارد شست‌وشو فرش به‌طور کامل می‌تواند آسیب‌زننده باشد. علاوه‌بر این، وقت و هزینه بیشتری را برای شما به‌دنبال خواهد داشت. بنابراین توصیه ما این است که در چنین مواردی از لکه‌برهای فرش نانو استفاده نمایید.

مواد شوینده فرش نانو

مواد شوینده نانویی مخصوص فرش مانند شامپوهای نانو یک شست‌‌وشو کاملا ایده‌آل را برای شما فراهم خواهند آورد. شامپوی نانو فرش شما را در مدت زمان کوتاهی پاک و ضدعفونی می‌کند علاوه‌بر آن فرش شست و شو شده برای مدت بسیار طولانی‌تری نسبت به فرش شست و شو شده معمولی ضدبو و ضد حساسیت و به صورت ضد عفونی باقی می‌  ماند و همچنین از رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می کند.

فواید شست‌وشوی فرش با مواد نانو

لکه‌بر فرش نانو - سایت آی تک کالا
فواید استفاده از مواد شوینده فرش نانو- سایت آی تک کالا

فرش‌هایی که با مواد نانو شسته می‌شوند، اصولا احتمال بیدزدگی و رشد قارچ و میکروب در آن‌ها از بین می‌رود و این موضوع برای قالی‌های دست‌باف بسیار خوب است. همچنین از بوی بد فرش جلوگیری شده و دوام و ماندگاری الیاف‌های فرش را بیشتر می‌کند.

ورود به فروشگاه محصولات نانو