[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقدمه معرفی روغن پاک کن آی تک

صنایع مختلف در حین کار نیاز به شستشوی دستگاه و حتی قطعات تولیدی دارند. اغلب این قطعات معمولا گریسی و چرب هستند و شستشوی آنها با روش‌های سنتی کار مشکلی است. برای شستشوی قطعات در صنعت اغلب از تکنولوژی بخار و تمیز کننده بخار استفاده می شود و یا استفاده از مواد شیمیایی مانند الکل صنعتی که قابل احتراق بوده و مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

گاهی اوقات عدم نظافت چربی های سطحی موجب عمقی شدن این آلودگی ها می شود. این آلودگی های عمقی سبب کاهش زیبایی ظاهری سطوح شده و حتی در مواردی می تواند باعث بروز آسیب گردد.

به همین دلیل می بایست این آلودگی های چرب و رسوبات قبل از عمیق شدن به راحتی نظافت شود. اما در صورت ماندگاری و عمقی شدن آلودگی ها، نظافت همین چربی های عمیق و ماندگار به روش های سنتی بسیار بیهوده بوده و نتیجه مناسبی نخواهد داشت.

شستشو و پاک نمودن لکه ها و رسوبات روغنی با روغن پاک کن آی تک

برای حل این مشکل، مواد شوینده صنعتی با ساختاری شیمیایی وبه منظور بالا بردن سطح کیفی عملیات نظافتی در محیط های گوناگون صنعتی ، تجاری ، اداری ، آموزشی و بهداشتی درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیوه ی کار این مواد شوینده صنعتی ، دقیقاً مشابه با عملکرد صابون در از بین بردن کثیفی ها می باشد اما با شدتی به مراتب بالا تر و کیفیتی مطلوب تر . این تشابه از لحاظ کارکرد شیمیایی ماده می باشد به گونه ای که ذرات ماده شوینده با حل کردن مولکول های چربی در خود آن ها را از محیط جدا کرده و بوسیله ی آب شسته و محیط را پاکیزه می نماید.

از مواد شوینده به طور کلی می توان در کنار دستگاه های نظافت صنعتی به عنوان مکمل جهت دستیابی به پاکیزگی حداکثری استفاده نمود و زمینه را در ایجاد محیطی سالم و بهداشتی مهیا ساخت.

چه شوینده و پاک کننده ای را انتخاب کنیم؟

PH مواد شوینده ی صنعتی، بی اغراق اصلی ترین و مهم ترین عامل در انتخاب و تهیه ی مواد شوینده صنعتی تلقی می شود . جدا از بحث جنس محیط ، اسیدی و قلیایی (بازی) بودن  آلودگی و PH مورد نیاز جهت از بین بردن آن از جمله مباحث مهمی است که می توان در قبال مواد شوینده صنعتی و نقش آن ها در از بین بردن آلودگی ها اشاره کرد.

الف) قلیایی : مواد شوینده قلیایی عموماًً به منظور پاک کردن و از بین بردن چربی ، روغن ، پروتئین ، گریس و آلودگی هایی از این دست به کار می روند که بسته به شدت و قدرت آلودگی ، ماده ی مورد نظر انتخاب گشته و آماده ی بهره برداری می گردد.

ب) اسیدی : مواد اسیدی اما جهت پاک و تمییز نمودن سطوح گوناگون و به عنوان نمونه، جهت از بین بردن زنگ آهن و رسوبات باقی بر سطوح به کار گرفته می شوند.

اول تست بعدا فروش، فقط کافیست یک بار روغن پاک کن آی تک را تست کنید.

آی تک کالا به صاحبان صنایع و کارخانه های تولیدی مختلف محصول فناور جدیدی را معرفی می نماید که می توانند پس از تست و در صورت حصول نتیجه از محصول روغن پاک کن آی تک جهت از بین بردن جرم های روغنی و رسوبات روغنی قطعات خود از این محصول استفاده نمایند.

روغن پاک کن آی تک در مدت کوتاه معرفی خود توسط لوازم یدکی ها، کارواش ها و چند کارخانه استفاده و تست شده است و رضایت مشتریان عزیز ما را بر آن داشت تا با ترویج و معرفی این محصول که تولیدی دیگر از لابراتوار دکتر خادمی نیا می باشد، گامی در جهت حمایت از تولیدات فناوران ایرانی برداریم. این محصول بدون نمونه مشابه داخلی بوده و تنها برند PHONEX آلمان رقیب این محصول می باشد که با شرایط اقتصادی و تحولات اخیر این برند آلمانی با قیمت بالایی در دسترس است.  محصول تولیدی جدید (روغن پاک کن آی تک) قیمت مقرون به صرفه ای داشته و تیم آی تک کالا قادر به تهیه و تامین این محصول در مقادیر بالا با قیمتی بسیار مناسب برای صنایع مختلف خواهد بود.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]