[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مردم از دست شرکتهای سرویس دهنده شکایت می کنند که چرا باعث تخریب در و جدیدا زمین پیاده رو منزلشان می شوند. مشاهدات خودمان در کوچه و خیابان هم تایید می کند که برچسب های تبلیغاتی روی در و دیوار خانه و مغازه مردم جاخوش کرده اند و باعث اذیت و آزار شهروندان شده اند.

یکی از شهروندان در مصاحبه ای با خبرگزاری آنا می گوید:  هر از چندگاهی درب منزل ما پر از تبلیغات تخلیه چاه می شود. پس از شکایت به شهرداری، ماموران پاکسازی به محل اعزام می شوند و با کاردک تمام برچسب ها و رنگ در منزل را می کنند. ما دوباره با هزینه زیاد در منزل را رنگ می کنیم. پس از چند روز دوباره روز از نو و روزی از نو . این اتفاق ۳ مرتبه برای ما اتفاق افتاده است.

گاهی نیز برچسب هایی روی کمد، در، میز و یا هر وسیله ی چوبی، شیشه ای و… وجود دارد که می خواهیم، آنها را از این سطوح جدا کنیم. اما اکثر اوقات این کار یا به سختی و یا با صرف وقت زیاد، انجام میشود. برای تمیز و جدا کردن برچسب ها، از این سطوح چیکار کنیم؟

شاید مقالات زیادی درباره نحوه جدا کردن برچسب از روی سطوح مختلف خوانده باشید. و یا خانم های خانه دار، با تست کردن و تجربه  با روش های جدا کردن برچسب مثل گرفتن سشوار و … آشنا باشند.

ما در آی تک کالا محصولی فناورانه از لابراتوار دکتر خادمی نیا را به شما معرفی میکنیم که با اسپری کردن و استفاده از کاردک برچسب های پلاستیکی روی دیوار و سطوح مختلف را  برای شما آسان تر جدا میکند. همچنین پس از جدا نمودن برچسب ها با اسپری نمودن محلول ضد برچسب به مدت یک سال سطح مورد نظر شما ضد برچسب شده و دیگر برچسبی بر روی آن نخواهد چسبید.

ما این محصول را برای ارائه به شما انتخاب کردیم، با هدف روشی نو برای زندگی بهتر.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]