[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقدمه

موتورهای درون‌سوز مانند اسب‌های کاری هستند. در موتورها احتراق، رسوباتی تولید می‌کند که در نهایت می‌تواند به آن آسیب برساند. رسوب‌ها ممکن است در اثر واکنش‌های متفاوتی که درون موتور صورت می‌گیرند ایجاد بشوند. هم در موتورهای کاربراتوری و هم در موتورهای انژکتوری، هنگامی که بنزین از میان لوله‌ها عبور می‌کند، مقادیر کمی از آن تبخیر شده و روی لبه سوراخ‌های باریکی که باید از میان‌شان عبور کند، رسوب می‌کند.

بهتر است بدانید رسوب کربن محصول جانبی احتراق یا ترکیب بنزین با اکسیژن است. با گذشت زمان این رسوب‌ها روی هم جمع شده و ممکن است مصرف سوخت را بالا ببرد، توان موتور را پایین بیاورد و باعث بشود موتور خوب کار نکند. با این که رسوبات فقط در داخل سیلندر شکل می‌گیرند ولی می‌توانند به سایر قسمت‌های موتور نیز بروند و باعث ایجاد مشکلاتی بشوند. از آن‌جایی که رسوب آهسته آهسته در درون موتور شکل می‌گیرد، ممکن است تا مدت‌ها متوجه آن نشوید ولی در نهایت نیروی موتور را خواهد گرفت و اگر مورد بی‌توجهی قرار بگیرد ممکن است باعث بروز مشکلات جدی بشود.

راه حل چیست؟ چگونه می توان رسوبات روغنی تشکیل شده بر روی قطعات موتور را تمیز کرد؟

آی تک کالا مانند همیشه با تولید و تهیه یک محصول فناور، پاسخی برای حل این معضل یافته است. روغن پاک کن آی تک محصولی دیگر از لابراتوار دکتر خادمی نیا که به سفارش گروه آی تک کالا تولید شده است  قادر است رسوبات روغنی و قطعات جرم گرفته موتور اتوموبیل شما را از بین ببرد. این محصول پایه آب و غیر اسیدی بوده و باعث خوردگی و صدمه به قطعات شما نخواهد شد. اگر رسوبات قدیمی نباشند به راحتی با استفاده از روغن پاک کن آی تک قادر خواهید بود تمام جرم ها و رسوبات را از بین ببرید. در صورتی که چندین سال رسوبات روغنی تمیز نشده باشند، نیاز است تا هر روز و در چند نوبت از این محصول استفاده شود تا به تدریج  تمام رسوبات و جرم های روغنی از قطعات شما پاک شوند.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]