[vc_row][vc_column][vc_column_text]شاید برای شما هم پیش امده باشد که سطح زمین حیاط و یا پارکینگ تان به لکه های روغن ماشین آغشته شده باشد و منظره ای ناخوشایند ایجاد کرده باشد. روش های پاک کنندگی مختلفی در سراسر وب برای این کار بیان شده است از جمله: استفاده از نوشابه، جوش شیرین، بنزین و … ولی دیگر نیازی نیست به دنبال روش های مختلف پاک کردن لکه‌های روغن ماشین از روی زمین باشید زیرا با معرفی محلول روغن پاک کن آی تک شما قادر خواهید بود به راحتی با کمک یک اب پاش و دستمال این کار را انجام دهید. در ابتدا باید بگوییم لکه های روغن ماشین باید در اولین فرصت پاک شوند زیرا هر چه لکه کهنه تر شود پاک کردن آن سخت تر خواهد بود. کافیست سطح آغشته به روغن را با محلول روغن پاک کن آی تک آب پاش نمایید. مدتی صبر کنید و سپس با یک دستمال خیس سطح را پاک کنید مشاهده خواهید کرد که به راحتی روغن ها از سطح جدا می شوند.

از این محلول برای شستشوی نمای ساختمان ها از دوده، شستشوی دست تعمیر کاران (به دلیل پایه آب بودن و بی خطر بودن)، شستشوی لوازم یدکی آغشته به روغن، فضای آلوده مکانیکی ها، شستشوی داخل خودرو  و … نیز استفاده می شود.

کاربردهای زیاد محلول روغن پاک کن آی تک که محصولی دیگر از لابراتوار دکتر خادمی نیا می باشد، این محلول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]