بازارچه ایمنی و آتش نشانی با حضور ۳۰ مشارکت کننده لوازم ایمنی صبح امروز در تاریخ ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه در  مجتمع نگین رازی افتتاح شد. به گزارش ایلنا،حسین مصطفی زاده رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش‌نشانی در افتتاحیه مراسم بازارچه ایمنی و آتش‌نشانی که صبح چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه  در مجتمع نگین رازی برگزار شد، اظهار کرد: بازارچه ایمنی و آتش نشانی برای اولین بار در ایران با حضور ۳۰ تولید کننده و وارد کننده و ۷۰ شرکت ارائه دهنده تجهیزات ایمنی برگزار شده است.

 

رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی گفت: بالغ بر ۶۵ درصد از شرکت‌هایی که در اینجا حضور دارند، تولید کننده تجهیزات ایمنی هستند. وی با اشاره به واردات ۳۵ درصد تجهیزات آتش نشانی و ایمنی به کشور، گفت: استثنائاً در مورد برخی از تجهیزات ایمنی که حساس هستند واردات صورت می‌گیرد، اما در باقی موارد ما خودکفا هستیم.

مجتمع تجاری و اداری نگین رازی در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید. این مجموعه با بیش از ده ها واحد اداری و تجاری هم اکنون بزرگترین بازار تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در ایران (بورس تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و سیستم های اعلام و اطفاء حریق) می باشد.

در این نمایشگاه از پتوی اطفا حریق پرواک که با همکاری فناوران و تولید کنندگان ایرانی تولید شده است و تنها نمونه ساخت داخل از این محصول است رونمایی شد. دستور مصرف آسان، کارایی و کیفیت محصول و از همه مهم تر قیمت مقرون به صرفه نسبت به مشابه های خارجی و وارداتی از مزایای این محصول است. پس از استقبال از  پتوی اطفای حریق در این نمایشگاه، فروش آنلاین به صورت تک فروشی و فروش عمده این محصول توسط آی تک کالا آغاز شد.fire blanket

پتو اطفای حریق پرواک هم اکنون قابل خرید در فروشگاه آی تک کالا: فروشگاه تخصصی محصولات فناورانه و خلاقانه می باشد و علاقه مندان و خریداران عزیز می توانند براحتی از طریق اضافه کردن به سبد خرید این محصول را برای منزل، محل کار، کارگاه، مدارس و … تهیه نمایند.

پتوی اطفا حریقپتوی اطفاء حریقاطفای حریقپتو اطفاء حریق